نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6759
-
الف
+

از «علی» خانه به دوش تا «عباس» متهم گریخت/ همه چیز درباره کمدین محبوب آی فیلم2

«علی صادقی» یکی از محبوب ترین بازیگران کانال تلویزیونی آی فیلم 2 می باشد.

«علی صادقی» کمدین مشهور ایرانی است که در سینما و تلویزیون طرفداران زیادی دارد.

به گزارش آی فیلم2، اگر بخواهیم از پرطرفدارترین و محبوب ترین کمدین های ایرانی نام ببریم قطعا باید نام «علی صادقی» بازیگر بااستعداد این کشور را در این لست قرار بدهیم. 

 صادقی که دانش آموخته کمپیوتر ساینس است، در خانواده ۵ نفری کلان شده و یک خواهر کوچکتر از خود و یک برادر کلان تر از خود دارد.

علی صادقی زمانی که به مکتب می‌رفت با انتخاب آقای سماواتی علاقه‌مند به بازیگری شد. صادقی بازی راحتی دارد و حتی گاهی اوقات بدون دیالوگ و تنها با یک نگاه تاثیر خوبی بالای بیننده می‌گذارد و با حرکات و دیالوگ‌های بداهه ای که استفاده می‌کند و قرار گرفتنش در موقعیت‌های مختلف سبب خنده مخاطب می‌شود.

این بازیگر ایرانی در ژانر کمیدی به ایفای نقش می‌پردازد و چهره ای دوست داشتنی برای علاقمندان فلم های کمیدی به شمار می‌رود.

از آنجایی که علی صادقی اولین بار با فلم بهترین تابستان من در تلویزیون ایران شناخته شد و بعد از آن هم بیشتر به واسطه سریال هایش به شهرت رسید مروری داریم بر سریال هایی که این بازیگر ایرانی در آن ها نقش بازی کرده است:

علی صادقی در سریال خانه به دوش

یکی از پربیننده ترین فلم های «رضا عطاران» سریال خانه به دوش است که چندی پیش از کانال تلویزیونی آی فیلم 2 نشر شد. 

شاید بتوان یکی از بهترین نقش های علی صادقی را بازی او در سریال خانه به دوش معرفی کرد . علی صادقی با نقش علی ، در نقش پسر آقا ماشالا با بازی «حمید لولایی» جلوی دوربین رفت و همراه با «مریم امیر جلالی»، «بهنوش بختیاری»، «آناهیتا همتی»، «رضا عطاران»، «فلور نظری»، «محمود بهرامی»، و «غلامحسین لطفی» به ایفای نقش پرداخت.

علی صادقی در سریال متهم گریخت

«رضا عطاران» کارگردان ایرانی در سال 1384 خورشیدی سریال متهم گریخت را ساخت که هم اکنون از کانال تلویزیونی آی فثیلم 2 درحال نشر می باشد و از بازیگران کمیدی زیادی استفاده کرد که نقش هایشان را به بهترین شکل ایفا کردند.

«علی صادقی» در سریال در متهم گریخت کرکتر «عباس» داماد خانواده را بازی کرد و با سیروس گرجستانی ، مریم امیرجلالی ، سعید آقاخانی ،محمود بهرامی ، لیدا فتح اللهی ، شهربانو موسوی ، علیرضا جعفری ، ملیکا شریفی نیا هم بازی بود.

علی صادقی در سریال سه در چهار

سریال «سه در چهار» عنوان سریال دیگری با بازی علی صادقی است که به کارگردانی «مجید صالحی»  سال 1387 خورشیدی برای اولین بار از تلویزیون ایران نشر شد و یکی از پرطرفدارترین سریال های نشر شده از آی فیلم 2 به شمار می رود.

 «سه درچهار» داستان زندگی 2 فامیل را به تصویر می کشد که برای پیدا کردن کار و حل مشکلات مالی بامشکلات زیادی روبرو میشوند.

علی صادقی در سریال سه در چهار کرکتر «بیژن» پسر محمد کاسبی و نادیا دلدار گلچین را ایفا میکند و با مجید صالحی ، مجید یاسر ، مهران رجبی، شهره لرستانی، آناهیتا افشار ، اشکان اشتیاق ، و سولماز آقمقانی ... همبازی بود.

علی صادقی در سریال زن بابا

سریال کمیدی «زن بابا» یکی دیگر از سریال های محبوب تلویزیون ایران بود که به کارگردانی «سعید آقاخانی» نورو  1389 خورشیدی از تلویزیون ایران نشر شد و یکی از نخستین سریال هایی بود که در جدول نشراتی آی فیلم2 قرار گرفت.

«علی صادقی» که در سریال «متهم گریخت» با «سیروس گرجستانی» همبازی بود باز هم در این سریال با او همبازی شد.

علی صادقی با نقش پسر عزیز آقا سیروس گرجستانی با بازیگرانی چون مهران غفوریان ، محمد کاسبی، شقایق دهقان، خشایار راد، حدیث میرامینی و محمود بهرامی همبازی بود.

علی صادقی در سریال خوش نشین ها

خوش نشین ها سریال دیگری از علی صادقی است که به کارگردانی «سعید آقاخانی» عقرب سال 1389 خورشیدی از تلویزیون ایران نشر شد. علی صادقی در خوش نشین ها باز هم با سیروس گرجستانی همبازی بود.

علی صادقی در سریال خوش نشین ها کرکتر «دانیال» پسر مرجانه گلچین و سیروس گرجستانی را بازی کرد و با حدیث تهرانی، حمید لولایی ، مهران رجبی ، محمد کاسبی، سپند امیر سلیمانی، امیر غفارمنش و ... همبازی بود.

چندی پیش شایعه ای درپیوند با ازدواج «علی صادقی» و بانو «ملیکا زارعی» بازیگران سریال کمیدی «متهم گریخت» در فضای مجازی نشر شد که هر 2 آن را تکذیب کردند.

این کمدین ایرانی در جدیدترین فعالیت هنری خود در در سریال «ن.خ» به کارگردانی آقای «سعید آقاخانی» نقش بازی کرده است که نوروز سال 1398 خورشیدی از تلویزیون ایران نشر می شود.

ب م

نظر شما
ارسال نظر